.

Hejsan sötnosar! jag sitter här hemma och har det jätte tråkigt, och tänkte att jag kunde blogga lite. Jag e jätte arg just nu av olika anledningar, och jag saknar redan Ofelia. Jag har sett vad en viss person har skrivit till en annan om mig, och han va min kompis.Menmen.. Jag pallar inte bry mig längre! Jag ska typ till stan snatr kanske eller bara gå ut med några vänner i Aspudden. just nu sitter jag på en stol i mitt rum och typ tänker (: Imorgon ska ju jag och tvilling till stan med andra kompisar, passa på att åka in så mycket som möjligt nu när det är rea. Haha jag kom precis  och tänka på igår när jag och Ofelia satt på tunnelbanan på väg hem från Skanstull, Så följde dom där äcklena efter oss, först pedofil indien och den andra muppen, serri! Haha fyfan hans armar, Ibland undrar man ju om dom inte märker att dom kollar;s Haha nästa indie vi ser är pedofil, jag trodde fan han va kille! asså fyfan,hata indier.. (a) dom e fan alltid pedofiler känns de ju som.. Haha jaja, det e nog bara fördomar. Men nu ska jag äta lite , Men vi ses senare.
pussar e
  
dagens outfit, Linne från Gina,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0