(:

Hej alla , nu sitter jag här i mitt rum. Pratar med Emmelie i telefon, hon ska snart få gäster så hon va tvungen att gå hem tidigt :( men iaf, imorgon är det ju somsagt nyårsafton! Själv ska jag och familjen bort t mammas kompis och hennes barn och man. (aså jag är ju kompis med barnen) Det ska bli trevlig. Det känns lite sorgligt att det är sista tisdagen på hela 2008 ! Menmen, nu ska jag duscha ska tvätta med mitt silver schampo också! Då kommer mitt hår bli jätte blont:D Men nu ska jag käka glass, sen duscha. Kanske bloggar mer sen hihi, annars bloggar jag imorgon för vi ska inte vara hos dom först klockan 4-5 (a)

 

men ni får ha det så bra! många pussar/o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0