gott nytt år!


klänning från gina tricot
strumpbyxor från h&m
skärp från h&m

Hej allihopa! Snart ska vi till våra gäster, det ska bli kul. Saknar Emmelie jätte mycket:( Haha jag saknar henne så fort ja inte e m henne:$ Men vi ska ses imorgon om vi hinner och då ska vi skriva våra nyårslöften! Jag har jätte många hihi (a) Men iaf, sorgligt med nytt år men endå jävligt skönt ! Med nytt år ny start lixom! Nu kan man glömma allt skit som hände 2008 och börja om på nytt som en starkare männiksa! Så tänker iaf jag. Här ovanför ser ni min nyårs outfit. Inte så speciellt nyårsaktig haha, men jag hittade inget annat:) Nej nu måste jag packa ner sovsaker och sånt tills ikväll, vi ska ju sova hos dom.. Men iaf, vi hörs mer imorgon och jag önskar er, VÄRLDENS BÄSTA NYÅRSAFTON! det gör emmelie oxå(a) puss och kram & vi ses nästa år haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0