haha ,

  
haha ja ni.. ser cp ut på bilden, haha den e sjukt gammal.. jag med brunt hår och  ja, lite överdrivet med smink & ja katt sträck.. lite pinsamt, med tanke på vart vi skulle gå .. haha ! men men, tur att jag ser annorlunda ut nu:) jag har faktiskt ny blonderat hår också, helt underbart, haha fan vad jag låter patetisk:) aja, shit om 40 minuter är det 2009 nästan, måste vara hålla mig vaken lite längre, :) imorgon ska jag , mamma, mina kusiner, min faster & mina kusiners pappa , min syster och vad många det blev nu, haha iaf åka in till skärholmen, jag måste köpa skor.. haha efter lilla olyckan med tråden och allt haha du vet Ofelia, men bloggar antagligen mer imorgon! Ha de bra så länge! pussar från e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0