måste soova

Hej alla:) ligger i sängen med laptopen på magen. Måste egentligen sova, inattt sov jag ju bara några timmar.. Men jag orkar inte tvätta bort sminket och allt sånt skit. Imorgon blir det somsagt stan med Emmelie, måste handla lite mer t-shirtar och linne(; Vi kanska ska på bio också hah (a) lite senare idag va ja på middg hemma hos min faster, min sööta kusin harry & min fasters man. Det var trevligt, min farfar hans tjej och hennes barn va där & typ pappas faster och hennes man höhö. Jag och min lillsyster Ebba fick våra julklappar från dom. Jag fick en t-shirt, ett par björnborg, silver schampo som tydligen var det bästa enligt frisören (aa) och ett "presentkort" jag fick en dag med en fotograf, jag ska typ koll när hon fotar och så. Lite läskigt att vara där helt själv med fotografen men btw jag älskar ju att fota:) det bjöds på pepparkaks glass, julmust, godis, pasta sallad och kycking. mums! Nej numååste jag sova om jag ska orka gå upp imorgon, Emmelie ska komma hem till mig kl 10.00 imorgon, haha vi måste ju vara tidiga i stan! Men vi slänger in en videoblogg imorgon innan vi åker, nu ska jag sova. Godnatt på er alla och sov så gott!

 

pussar från o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0