nyår imorn

Hej allihopa! Jag sitter hemma hos Ofelia nu, fast hon är inte här.. hon är i köket & äter tror jag:) men iallafall, idag vaknade vi upp hos mig, Jag e jätte trött,känns som vi inte sovit någonting inatt! fast vi somnade ändå ganska tidigt igår:), men i morse serverade mamma oss pannkakor vid typ 1 , när vi hade vaknat. Annars har vi typ inte gjort någonting idag, ganska långtråkig dag. Ikväll vid 9-10 tiden kommer ju våra kusiner över, som vi ska fira nyår med.. jippie! aja, hade ju planerat med Johanna, tror inte det blir så nu. Om jag inte träffar henne snabbt. jag ska snart gå hem och äta mat. suck, de e så kallt ute! Jaa.. Jag har inte så mycket mer att skriva nu, eftersom vi absolut inte gjort någonting idag, Vet inte om jag kommer kunna blogga imorgon, för att det är nyår. Men annars bloggar vi i övermorgon, eller något sånt. annars får ni ha en riktigt bra kväll & natt imorgon, jag hoppas jag får det också.. även fast jag vill vara med Johanna,men de blir väl roligt att vara lite med släktenockså, vågar ju nästan inte gå ut igen efter förra årets nyår! Som firades med Jennifer & Johanna, men aja.
pussar e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0