nyårsafton

Hej bloggen! jag sa ju att jag inte skulle blogga idag, för de va nyårs afton.. men skitsamma, jag har ändå så tråkigt just nu. imorse väckte mamma mig tjugo över 10! för vi skulle följa med våra kusiner till skärholmen... jätte kul, jag hittade en jätte fin jacka på newyorker, men den va ju tyvärr för dyr, kostade ju typ tusen.. :( jaja, skulle köpa skor, men hittade inga sånna heller, så jag & mamma skulle åka in på fredag istället och köpa. jag skrev fel igår, fett dum jag ba de e nytt år om 40 minuter, fast de va ju bara nyårsafton.. haha , men nu är det om några timmar faktiskt, hihi. kusinerna e kvar i skärholmen, jag och mamma åkte hem tidigare & mötte lollo&felix och hundarna . jag saknar ofelia (a) :) i kväll ska vi dra till sjöberget eller hamnen tror jag:) ska äta middag med mamma,lollo,kusinerna,faster och hans man, och mammas kompis camilla elinhs mamma faktiskt:) jaja, saknar elin också. men men, nu kom kusinerna hem, måste vara lite social nu. Gott nytt år alla! Jag och ofelia skriver våra nyårslöften imorgon om vi träffas då! annars kommer jag iaf inte klara mig utan henne, ! ha de bra ikväll, smäll inte för mycket raketer täänk på våra söta hundar som är livrädda haha :)
pussar e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0