<3

  

Emmelie Forsblom, syster, tvilling, soulmate, blodsyster, mina andtag, mitt allt . Tack för allt älskling, tack för alla gånger du finnits här, tröstat mig när tårarna runnit, skrattat med mig & mycket mer . Min kärlek till dig går inte att beskrivas med ord , jag menar det värkligen. Våra minnen är helt oslagsbara, jag har vetat vem du är länge. Men inte först två år sen ungefär lärde jag känna &  älska dig, och det är något jag är så grovt tacksam över att jag gjorde för undra hur jag hade mått utan dig ? Helt seriöst hade jag ens vart vid liv nu.. Men älskling, en sak jag värkligen vill att du ska veta är att det är vi förlltid, visst? För jag har sagt ordet föralltid till dig och det ordet håller jag mig fast vid!  Vi till graven tvillingsyster. Det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig,  Emmelie Diana Alexandra Forsblom, min tvilling tills hjärtat slutat slå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0