bara för att jag inte vill ha otur på sommarlovet!

GÖR TESTET, ANNARS FÅR DU OTUR PÅ SOMMARLOVET!

Du är kär nu - Jaaaa :$
Du har sårat nån så de börjat gråta - det tror jag..
Nån har sårat dig så du börjat gråta - många gånger
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Haha nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra
-  Många saker..
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Tyvärr
Jag har smygit ut utan lov - Ja
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Varje gång? :/
jag har en hemlighet som ingen vet - det tror jag inte (a)
Jag har fuskat i ett spel - haha OM Jag har :o
Jag har struntat i ett prov - aa

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol
- ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - nej
Jag kan inte svälja piller  -  kan, kan jag väl
Jag har tagit mediciner mot depression - nej heh
Jag har anorexi och/eller bulimi -  nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det: ja.
Jag har vaknat gråtande - tror det
jag har somnat gråtande - ja

DÖDEN
Jag hatar begravningar - de klart..
Jag har sett någon dö - mormor:(
Någon nära till mig har försökt begå självmord - ja ..
Någon nära till mig har begått självmord - nej!

ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - händer ofta(a)
Jag har sett en fallande stjärna - jaa
Jag har önskat då jag sett en fallande stjärna -  haha nääe
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - jaa
Har sparkat en kille mellan benen - haha ja så han börja gråta:(
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - Ne
Druckit en hel liter mjölk på en timme - hatar mjölk..
Jag har medverkat i en teater - haha jepp:)
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - japp
Du har fångat en snöflinga med tungan - alltid
Jag har suttit på ett tak på natten - japp
Jag har aprillat någon - aaa
Jag har åkt taxi - många gånger
Jag har ätit sushi -  ngn gång, aldrig mer.
Jag har åkt snowboard- nej :$ tror jag

PUSSAR EMMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0