igår & imorse

Hej sötnosar ! Jag vaknade precis upp av sommarvädret, helt underbart! förlåt för jag inte bloggat på ett tag.. men dom senaste nätterna förutan inatt harjag sovit hos Lisa och vi har  haft det alldeles för mysigtr för att sitta vid datorn..nästan! Iaf igår vaknade jag hos Carlsson och vi började fixa oss skulle egentligen träffa micke,stefan och kahldon, men det blev inte så , men istället kom leon över och vi såg en film .Sen tog vi sällskap hem. vi såg " hjälp, jag har för små bröst " på tvn haha ? Iaf, Jag somnade med kläderna på i mammas säng..så jag låg där hela natten och vaknade av att min hund hoppade upp i sängen och slickade mig i ansiktet, usch ! :( 
 
en bild på mig och lisa när vi väntar på elias & natti och några.. haha kolla va liten jag ser ut :(

Pussar / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0