irriterad

Asså uäkh, alla ni som kommenterar taskigt här & på andras bloggar osv, lägg ner vafan  e problemet? ni e äckliga bara, avensjuka jävlar som sitter bakom en skärm och skriver "fjortis,hora,bimbo" osv. Lix ni visar bara vilket liv ni har, eller inte har eftersom ni måste sitta och kommentera allt ni ser, ser ni en blond tjej med smink är det första ni kmr på " fjortis " helvete hur stort ordförråd har ni egentligen ? och hur mogna e ni .. shiet, ni e bara pinsamma och ni skämmer bara ut er själva, ni vågar sitta bakom en skärm och skriva vafan som helst, men jag tvivlar starkt på att ni skulle våga gå fram till mig eller ngn annan i verkligheten och säga "fjortishora" det e fegt att sitta bakom en skärm eller bakom en telefon , så lägg ner jag tar inte åt mig, ofelia tar inte åt sig och jag tror ingen annan som folk e taskiga mot heller gör, ni stärker bara självförtroende,det sorgliga är att jag knappast tror ni mår speciellt mycket bättrre genom att kommentera andras utseende, för de e allt ni tänker på, lär känna oss istället, sen kan ni börja snacka!
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0