lördag

      

1. Jag äter glass :)
2. Mina älsklingar
3. Sockenplan haha
4. Elias&Felicia
5. Me in Elias keps (a)
6. Solnedgång
7. Dagens, jeans leggins - gina tricot. Grå kofta- H&M, kjol som oxå går att användas som linne- gina tricot, väska- monki & solbrillor från H&M .

Shoooooo allihopa! Hur mår ni ? Själv mår ja great! :) Skulle egenligen till grönan idag, men killen som skulle fixa in oss svarade ju inte på sms :@ så vi åkte till hornstull och solade ist, haha & det blev cp när jag och Helin skulle sola för hon la in pengarna i mi aoutomat så vi fick sola i 40min :s först sola ja själv i en kvart så solade vi båda två tsm hihi (a) Så ja solade alltså 40min utan solkräm , inte liiiite röd ja är eller :s bränns över hela kroppen -.-

Iaf, efter det drog vi in till stan, jag bytte mina jeans leggins på gina till en storlek större sen köpte jag skorna . Haha ni vet drööm skorna höhö x) Sen drog vi vidare till Sockenplan :s Där åt ja & Helin 2 glassar haha , sen träffade vi Joel . Felicias kompis, vi drog till Slussen. Sen åkte jag, Felicia & Helin hem till mig och käkade. Ja va hände sen, Helin skulle dra . Jag & Felicia träffade Elias en snabbis . Sen gick vi ner till sjöberget & träffade Elin , Natta & några till . Vi chilla typ där & i örnsberg. Sen skulle ja hem haha :) Så nu sitter jag här, heeelt död och äter godis hihi (a) Ja men nu ska jag göra mig iordning. Hoppas ni har haft en bra dag! Hugs! / O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0