min dag

Nu har jag tagit piercingen och ja det gjorde faktiskt inte ett dugg ont att ta den tycker jag, det gör faktiskt ondare att bita sig i tungan :o Men smärtan kommer sen. svullnaden har lagt sig nu, efter att jag ätit 4 isglassar, haha piggelin en favort! det tog faktiskt ner det super mkt, sen ska jag snart dricka isvatten, det är superbra och rengöra med koksalt och ta ngn tablett jag vet inte, men smärtan kommer som sagt imorgon bitti, usch låt mig inte vakna. om 10 dagar ska jag byta stav, smärta? men herregud vad skönt att det är lov föresten har inte tänkt på det!!

Idag gick jag till skolan, och började skolan med hm drama, det va mkt roligare den här gången faktiskt. jag kan inte röra min mun så bra just nu, men jag lägger in bilder på tungan imorgon osv.
efter vi slutat skolan så färgade vi lisas hår..på toaletten.. i skolan! (a) haha vi va där inne typ 3 timmar.. herre min skapare, iaf sen så gick jag hem mötte min syster och felix i aspudden och vi fikade lite, efter det åkte vi till stan och mötte mamma , vi gick självklart fel , gick där det låg förut .. sen hittade vi iaf rätt, men om vi hade kommit en minut efter det så hade vi inte fått ta, hon hade verkligen bråttom allt gick på ungefär 2 minuter.. Vid 7 mötte jag carlsson och vi gick till gården, jhag kom precis hem där i från nu. e sjuukt trött, så ska nog se en film och dricka lite, har inte ätit sen frukost.. herregud vad jag e hungrig, vad kan  man äta !?
PUSS/ E<3


Kommentarer
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Anmäl den gärna till Veckans Blogg :)

2009-04-04 @ 11:56:24
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0