Om allt

Det e så svårt det här med bloggen, man vill blogga men man har inget att blogga om, jag menar hur kul är det att läsa en blogg som det varje dag står idag träffade jag en kompis vi gick dit och dit sen gick vi hem och jag gjorde det och det, jag gick till skolan jag åkte till stan köpte en tröja åke hem? jag mena, Inte alls kul enligt mig. Man måste hitta först ett sett att skriva på, som lockar läsare, sen måste man dagligen ta bilder på en själv ,dagensoutfit, på sina kompisar osv. men sen då? e det verkligen kul att se vad ngn annan har på sig varje dag? är det kul att se bilder på en annans kompisar? jag vet inte, ni verkar tycka det e grymt kul.. och det kanske det e , vad vet jag. Något att tänka på kanske? varför är det så kul att läsa andras bloggar om deras liv?

Igår så åkte jag & carlsson till stan, jag köpte en randig tröja på jc , en hög svart kjol gina, en bikiniöverdel, ett långt vitt linne,och en kortkofta på ginatricot . allt blev ungefär 700 kronor , efter det färgade jag lisas hår, hon ska bli blondin hehe " blondes have more fun " stämmer det? jag älskar att vara blond! Men det blev bara gult på henne, hon har lite rött hår ehentligen de e typ möjligt att bli blond då!!? eller? Efter det gick vi ut en stund, sen gick vi till gården, det va ganska dött där, alla satt och kollade på match mellan sverige & serbien? tror jag , jag kollade ju onte så mkt på det, men satt med en stund. Sen stack Lisa hem och jag va ute en snabbis med Nathalie, John & Ruben men jag gick hem vid 9, för jag skulle se GreysAnathomy.
idag gick jag till skolan vaknade vid 7ungefär och gick upp på dirr, jag gick till skolan och va där tills klockan elva någonting, sen gick jag hem.. gosh , det e så jobbigt med alla lektioner och allting, men jag vill verkligen.. åhåh, Men imorgon ska jag gå hela skoldagen , i hope! Sen ska vi verkligen försöka få Lisas hår blont vafan, jag får se om jhag går till gården imorgon... det hände lite saker, somkanske inte borde tas upp, men vilket gör att jag inte riktigt  vet om jag vågar gå dit. Inte bra!
/  PUSS!  e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0