piercing

Piercingar ,.. svårt!?
Jag vet inte riktigt vart jag ska ta piercing, så det blir så himla svårt, för jag har ju sån tur att jag har min mamma som låter mig göra så mycket, iaf när det gäller piercings. Jag har ju en i naveln som jag tog för drygt 2 år sedan, men man tröttnar lätt på piercings. förra jullovet skullejag ta hål underlläppen, men som tur så va det stängt när jag skulle ta annars skulle jag sitta här med en äcklig piercing under läppen som jag kommit på att den aldrig skulle vart fin på mig. Jag har bestämt mig att jag ska pierca tungan nu på löööördag faktiskt, herregud jag e livrädd känslan innan , usch hatar nålar osv. livsfarligt? folk säger att det e hur farligt som helst att ta hål i tungan, jag tar det som en nypa salt men är det faktiskt så att det e farligt ? kan tungan svälla upp och man kanske inte kan andas ? jag hoppas inte, det får vi väl se på lördag.. haha :o guud det gör mig livrädd iaf , Men jag och mamma ska åka in på lördag, och jag får helt enkelt bita ihop. Infektion ? jag tror det e överdrivet, det kommer bli bra. Jag ska nog skaffa en rosa stång ifall det finns..

När man ser den här fina piercingen vill man ju bara ta nu nu nu !
Pussar från Emmelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är livsfarligt

2009-04-02 @ 13:22:21
Postat av: Anonym

Stång? Stav heter det lilla gumman!

2009-04-02 @ 14:23:31
Postat av: Johanna

asså det är typ EN på flera hundra eller tusen att tungan skulle svullna upp.. Det är bara jobbigt dom tre-fyra dagarna efter du tagit ;) lycka till gumman ! <33

2009-04-03 @ 17:10:58
URL: http://jjuhs.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan svälja staven , det är farligt..-.-

2009-04-03 @ 17:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0