Ut i sommarvädret!

Hmm. förlåt för dålig uppdatering, om jag inte har sagt det så är Ofelia i Mariestad och kan inte blogga någonting.. hur har erat lov varit så här långt ? Mitt har varit ganska skönt, speciellt nu när sommaren är på g !
usch vad skönt med sommar , solen  , allting , herregud !!
Igår va jag med Lisa, Micke & stefan .. vi tog det bara chill, Ska snart gå ut och träffa Elin, vi ska åka till västertorp och ha lite kul trorjag.. men nu måste jag städa och sånt innan mamma kommer, min mobil  har också gått sönder som jag fick för inte så länge sen.. jobbigt läge ? ja ! speciellt när inte mamma vet om det.
bild på mig, Lisa & i hörnet stefan som inte ville vara med men råka kolla fram just när kameran tog , haha sötnosar !


Och designen har jag & Ofelia gjort själva ja :)
puss på dig
/ E <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera mera !!

emmelie du är den enda som bloggar när det väl händer.. ofelia börja du med !

2009-04-08 @ 12:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0