angående min blogg

ngn frågade vad som har hänt med min blogg, grejen e den att min syster fick reda på min blogg, och varje gång vi bråkar , ( alltså varje dag ) så hotade hon att visa den för mamma, och det e inte så kul att ha en blogg & inte kunan vara ärlig i den för att ens familj ska se.. tycker iallafall jag, så jag tog helt enkelt bort den, va inte nöjd med namnet heller. Ska fixa en ny blogg snart tror jag, som jag kommer skriva på min pea, höhö för jag vill inté skriva den här, tror hon vet om den här bloggen också *suck* men jag säger iaf till om jag gör en ny, hhööhh (:
men nu ska jag sminka mig, för om en timme sticker vi & åker kryssning, ni får ha deee grymt bra,
kärlek till er , Pussar / Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0