dailymotion(?)

nu har jag sett let´s dance & hjälp, haha och ätit massa chips, big no! helt misslyckat , saknar min ofelia , nu har det gått sjukt många dagar känns det som , usch aldrig utan ofelia igen fan !! helt omöjligt, :$ nej nu ska jag se klart på ngn ggrej som e på tvn, imorgon ska jag sova i promise you that, typ hela dagen, det enda jag ska göra imorgon är att måla min spegel ett lager till för att det e typ så man ser lite svart fortf -.- haha orka det, så jävla onödigt :) sen får vi se hur det blir, asså jag får flipp på dailymotion vrf fuck gåre inte att ladda över videos ? fkng cp dator! jag vill fan göra det, men ska försöka snart igen, jaja.
Puss<3 / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0