Elin kommit hem från Norrland!

Tidigare idag va jag nere i aspudden och mött Sara en snabbis, skulle få tillbaka min kofta & mina jeans & jag skulle lämna tillbaka ett skärp som jag har lånat, så det gick goodie. Nu har jag precis målat om en svartspegel eller inte själv spegeln utan ramen runt den till vit, ska köra lite vitt nu, vitt & brunt & beigh tror jag , jag har inte riktigt bestämt mig. men nu e det lite för vitt , har ju tapet på ett ljusbrunt / beight mönster i mitt rum, och vitt annars, vita gardiner vita ramar , vit spegeln, vitt överkast osv. så  nu behöver jag bara små grejer som gör rummet mkt mysigare, stapelljus i olika färger, brun/beigha kuddar, bruna mattor, ny taklampa, sen äre klart:) hm, ja . Jag e kanske inte en mäster på att måla, men det behöver man nog inte vara för att kunna måla om en spegel, i hope. Snart ska jag hoppa in i dushen , sen skajag sminka mig & välja kläder, sen vid ungefär 8 ska jag tagga till Elin, ska sova där också.:) vet inte riktigt vad vi ska göra, om vi orkar drar vi ngn stans, annars går vi väl bara ut här i aspudden vi får se,  vi kanske tar bilder ikväll eller ngt liknande, men ni får ha en bra torsdags kväll , I sure i will. Imorgon ska jag och Elin åka till skärholmen , hon ska köpa hårfärg & smink, men nu måset jag dusha & så.
haha och hur fan stavas " beigh " (?) för nu har jag stavat det på 3 olika sätt i den här lilla texten, det stör mig. hm,
Pusssar E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0