godnatt på riktigt,

Filmen tog precis slut, haha OM vi orkar se en till film , tror inte det va .. haha :) nej nu skajag hoppa ner i sängen efter jag tagit bort mitt smink och allt sånt skit, Jag & Charlie har gjort slut.. ts, snorunge det där asså, få sitt äckliga strul sen tagga, haha kallar jag player vad säger ni ? :) ngn mer på jag som är väldigt trött på killar ?!! Men vem orkar ens lägga ner energi på dom -.- , Jag ska helt enkelt börja satsa på plugget, & kompisar. aldrig mer killar, bara problem. Fast ska träffa Michael i helgen, men han e bara kompis i think (a) haha okej, ingen bryr sig, men usch nu lägger vi den här hemska dagen bakom oss & låtsas att den aldrig existerat, Jag längtar till världen chill dag imorgon, ska bara ligga hemma & blogga och ha allmänt tråkigt eller allmänt SKÖNT enligt mig !! Nej gud vad skönt det ska bli att sova nu, Vi hörs imorgon.
ofelia, jag älskar dig syster glöm aldrig det, min soulmate.
PUUUUUUUUUUUUSSAR E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0