huvudvärk

Hej blogen ! Jag kom precis hem , vi lämnade elins lilla syster vid ungefär 4 till sin plast mamma, haha fyfan jag vill nt ha en bebis längre, hon e sjuukt söt. men ärligt fett jobbigt !! vi gick till aspudden från midsommarkransen och köpte hårfärg, sen stack vi till hennes mamma & färgade hennes hår dära, vi färgade hennes hår sen så va jag tvungen att gå hem, ikväll blire bara chill, jag e sjukt trött så jag orkar inte skriva så mkt nu , men jag skriver ikväll eller något .
just fan det är bara en helg kvar på lovet, usch & fy ! jag vill inte börja igen, orkar inte .. jaja, det är ju iaf en helg kvar sen är det ju sppoooortlov !

Elin & hennes lillasyster, dom e sjukt lika visst ? Båda e jätte söta :)
puuuusss Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0