kan inte sova..

Jaag kan inte sova.. Emmelie sover, alla sover typ utom jag x) som ligger här vaken (a) men jag vill inte väcka Emmelie älskling för hon är trött & ska träffa Charlie imorgon (; Själv ska jag träffa Emilia & Helin, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nice iaf ! Nej ja har ingen aning vad jag ska hitta på nu, har typ läst hundra bloggar & smsat :) Min pea funkar ju inte på min data så ja kan ju inte vara inne där heller:/ Får vell helt enkelt försöka sova då.. Men jag är inte ett dugg trött :o jobbigt när det blir sådär haha. Men aja, vet ni något jag kan göra kan ni ju skriva en kommentar (a) Pussar till er! / ofelia
     
kolla vilka gamla bilder jag hittade på mig :o inte liiiite jag lekte aså! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0