Kom nyss hem

Hej bloggen, jah kom precis hem , har varit ute med Ofelia några timmar nu. ska snartr hoppa in i dushen och dusha lääänge, usch för vintern alltså, usch för snö & allt kallt , nej nu får det ta & höst tkr jag :)Jag & Ofelia gick runt ute Träffade Janine i Aspudden och sa hej , sen gick vi till parken , haha ofelia fett skön stod en äppeljuice flaska på bordet som hon började dricka i helt plötsligt jag ba : vafan gör du !? hon ba det är gott, sen jag ba tog den & börja dricka också sen vi ba vafan håller vi på med jagba det kan vara kiss i den här, hon ba aa nu smakar det kiss när du sa det , haha det va riktigt kul faktiskt :) hoppas det är ngt bra på tvn ikväll !! Ja , det är Hanniball typ (?) dålig svenska , venevad den heter men ngn sån skräckfilm på 3an klockan 22.00 , så nu ska jag förbereda mig inför kvällen, gå ut med hundar, klä på mig, borstatänderna , prata i telefon osv. haha (a) bloggar imorgon,
GODNATT ALLA FFIINA ,
Puuuussar / E
imorgon åker Ofelia, jag kmr sakna henne groovt mkt , min tvilling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0