min dag, min morgondag, min lisa, playahead, frisör & film

Nu sitter jag här igen, har  vääldigt tråkigt, jag träffade Lisa en stund idag, vi såg en film, pratade lite om vad som har hänt, har verkligen saknat henne! Juste jag & lisa carlsson e också vänner nu , vet inte hur det kom sig... men så ligger det till, idag är det  väl den 25 ? imorgon är det exakt en månad tills jag blir fjortis, höhö, busigt. Efter vi gick till Liljeholmen idag så promenerade vi till en Restaurang i Liljeholmen och åt grekisk mat & cola, mums, dom bjöd också , de naajs!  sen gick vi vidare till  Aspuden hah, och gick till en frisör som ligger där, Mamma ska bli blond igen!! haha , hon är ju blond men hon la in bruna sli,ngor i sitt hår för ett tag sen som liksom tog över håret , och nu är det bara en stor blaja av alltihopa, men iaf vid 10.00 & jag ska såklart följa med & se till att det blir riktigt snyggt, och frisören e ju inte heller så där jätte ful,
Mamma: Erkänn du vill bara följa med imorgon för att kolla på han, du e inte intresserad av mitt hår
Jag: Nej jag tycker deet är kul att se när folk fixar sitt hår, och såå snygg e han väl inte ...
Både jag & mamma börjar skratta, haha that´s just us.
är det ngn mer än jag som stör mig på fucking playahead.se , det va mkt bättre när det va .com, jag skriver alltid fel & den nya pea har blivit så otroligt dålig tycker jag, speciellt mitt handikapp internet som fan inte går att använda, jag får flipp på datorn snart!! Ikväll klockan 21 är det en film på 3an, det står mellan den eller Grey´s Anathomy , Hm vad tycker ni(?) Grey´s Anathomy e ju sjukt bra, den andra verkar jätte bra också, så jag vet inte det får bli vad resten av familjen ser på . Lollo & Felix e på väg till Willys ska köpa en cola , sjukt gott, älskar cola. Känns som jag bara proppar i mig massa godis & cola varje dag, inte bra, Nu ska jag nog ta en varm dush innan tvn börjar, får se om jag hinner blogga mer ikväll, annars godnatt & vi hörs imorgon, måste ju kliva upp vid 9.. hihi :)

Pussar Emmelie
Jag saknar Ofelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0