Min dag

Haha världens mest ointressanta dag idag, och seg som fan ! tycker jag trots att jag vaknade vid 1 , såg tv, åt frukost, gick ut med hundarna på promenad i äckel vädret  , ska det aldrig försvinna? så himla trött på att gå med så mkt kläder & sånt, usch&fyy. nu vill jag har vår & framför allt sommar.Sen åt jag middag / lunch alldeles nyss (?) vet inte, iaf jag åt spagetti & köttärsås. höhö, ikväll ska vi se melodifestivalenhaha det brukar bli så när man inte har några planer och då har det verkligen gått förlångt hahah, kommer aldrig glömma när min ofelia & jag va med varandra , typ dålig utseende dag, jag ba omg jag ser ut som hej kom och hjälp mig hon ba och jag ser ut som hej kom och hjälp mig men ingen kom, hahahah vi skrattade timmar efter deet där, så jävla roligt. &  nu äre liksom vad vi säger när vi har dålig hair day osv, ha ha ! Jag saknar min lilla plutt nu, grovt mkt, imorgon ses vi , i hope ! Haha kommer aldrig glömma sist vi sågs , haha helt jävla underbart vi hade det, du &jag ofelia, tvilling, syster , mitt hjärta, mitt allt.
Snart börjar ju fittskolan igen, orkar inte !! men det är inte långt kvar till påsklovet sen, typ 4 veckor, så det blir chill som fan , sitter och tänker på min lilla sötnos JohannaCarlsson , jag saknar dig mest älskling, sjukt läneg sen vi sågs nu, men kommer alltid älska dig, oavsett vad hjärtat.

här e min sötnos, visst är hon söt ?
puss på er / Emmelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0