Nu drar jag

Nu sitter jag i mitt rum , färdigpåklädd och färdrg duschad. Ska snart dra till köket och käka sen ska ja platta håret:) Om några timmar sticker jag, förstår ni att jag ska sitta på en buss i 9timmar ?:o HAr iaf köpt godis, saft, mackor och sånt (a)Kommer sakna alla så himla mycket, vissa mindre vissa mer. Somsagt bloggar Emmelie som jag kommer sakna så det gör ont varje dag, jag älskar dig över allt annat bebis !:( Nej nu ska jag käka. Ni som har sportlov nu får ha världens bästa sportlov & ni som går i skolan är det synd om HAHA! Men ha det bra i Sthlm eller vart ni nu bor så bloggar jag på söndag kväll. Puss&kram / ofelia


jag i romme med en vante i munnen, inte finaste bilden höhö :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0