Nyvaken

Tjulahopp, ! Vaknade precis, och jag har så jävla ont i mitt lillfinger alltså haha ! omg , jag har legat på det & nu känns det som det typ är brutet, OM det gör ont asså.. haha , Jag e sjukt trött, tror jag ska gå & lägga  mig igen, men det är ju lite jobbigt förståss, Haha fråga mig inte varför, Nu e hela vår blogg fixad liksom, pricket över i:t haha driver, nej men idag ska jag chilla hemma, Kanske ska träffa LisaL på eftermiddagen, om hon kommer hem från Öland, hon kanske km rhem imorgon istället jobbigt läge om hon gör det för då har jag ingen aning om vad jag ska hitta på... Men nu ska jag krypa ner i min säng igen, skööönt !
pussar & kramar / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0