Oj, förlåt ...;$

Oj, förlåt damp jag har ibland:$ böhö, skitsamma. Mamma gör i ordning havregrynsgröt till mig, haha mamma börjar bli en riktig hemma fru eftersom hon e utan jobb för tillfället, lite kul att mobba henne för det :d men i Mars börjar hon ju jobba igen , så det blir fett chill, jobbigt när hon bara går runt & städar & allt åt mig & sånt, fast kommre sakna att reta min lilla hemmafru :) haha,.ska snart tagga ut , Ska träffa Ofelia, okej kanske inte snart, men senare iaf , mot kvällen, mys pys :) Men Nu missade jag våra bästa år också, jäätte bra,haha :$

TRE ORSAKER ATT INTE GRÅTA ÖVER KILLAR ! :
* Om det va han som gjorde slut, förtjänar han inte dina tårar,
* Medans du ligger & gråter är han ute & spelar fotboll med sina kompisar + 3 andra brudar
* Skada dig aldrig på grund av honom, i slutändan kmr du hata dig själv för alla ärr som förstört din fina hy ?
Så deppa inte ihop om det tar slut, det va helt enkelt inte meningen att det skulle vara ni två,
Just say " fuck you " and smile, Life´s Goes On, I promise you :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0