solarium:)

Hej alla söta bloggläsare. Förlåt förlåt verkligen för all dålig uppdatering på senaste veckorna jag vet inte vad som har hänt, inte alls haft ngn lust med någonting & har helt enkelt haft fullt upp, lite dålig bortförklaring, men anyway , idag började jag 9, missade första lektionen, inte bra .. för jag försov mig, Jag hade två prov, So & spanska, so:n gick jätte bra, hade alla rätt i thiink, men spanskan asså jag suuger på spanska så det e nästan pinsamt, Vid två åkte jag & Lisac hem till henne och hämtade ungefär 200 kr , vi stack till skärholmen & hon skulle ta en spruta men smartaset hade glömt lappen så hon fick inte ta idag, så hon skulle tillbaka imorgon. Så vi köpte en varsin glass istället och sen hade vi 60 kronor kvar så vi bestämde oss för att sola lite i Hornstull, det va sjuukt skönt ! I loove it ! Vi solade bara en kvart hade inte pengar , men imorgon blir det en halv timme, ! Lisac bjöd  mig, tack älskling .

Älsklingen solar :)


Jag höhö:)

pussar / EMMELIE FORSBLOM


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför solar ni med bh? :P

2009-02-11 @ 17:45:25
Postat av: Anonym

hur mycket kostar det och vart solar du ?

2009-02-11 @ 20:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0