tråkig dag.

förlåt för dålig uppdatering , jag har haft så ont i magen s jag inte kunde resa på mig ens, den här jävla mensverken alltså, åh , jaja vi gick ju till frisören idag vid 10, det va roligt, jag älskar att se när folk klipper sig, fast han va så seg så jag gick hem efter typ 2 timmar suck, mamma kom hem nyss, fattar ni vad seg han va ?!! haha men det blev skit fräsht faktiskt, riktikt snyggt. så det blev riktigt, lyckat. ikväll ska jag vara hemma e ju sjuk trots allt, imorgon ska jag träffa Elin tror jag, om hon har kommit hem från Norrland, hmm . eller kanske ska träffa savve snart, om jag orkar åka till Norsborg -.- snark, Eller så ska jag sova hos elin inatt, haha asså kan inte bestämma mig, men vi får se hur det blir med det. nu ska jag laga något att äta, är utsvulten (?) ska nog göra min favorit, Pasta , parmosanost, skinka, sallad & sånt jag lovar det e sjuuukt jävla gott !!

en halv gammal bild på mig & Ofelia ,  hon tvinga mig ta bort hennes ansikte :( hemma hos Ofelia, jag saknar dig så det gör ont . :( sjukt länge tills du kmrhem känns det , jag älskar dig hjärtis
Pussar Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0