Jajamensan

Hej sötnosar, Sitter framför tvn, har precis vaknat upp ordentligt, åt popcorn till frukost, hm haha inte så bra kanske ? Men det e faktiskt sjuukt gott, enligt mig. Jaja, nu funkar dailymotion, bra. pallar inte youtube, det e för många som kollar där & sånt om ni undrar varför , plus det tarr mkt länge tid att ladda upp dära, så ja .Ikväll blire mys med familjen & kanske elins familj (?) fast jag vet inte, höhö. Nu ska jag äta lite, e skiit hungrig.

   
igår färgade ju elin sitt hår ljusare, och det blev skit bra, det blev lite färg över, som jag tog, men asså själva färgen va keff, köp aldrig ica´s den som inte e den ljusastem den e säämst ! Jaja ,
Pussar på er  / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0