Mååndag

Hej sötnosar,! Idag vaknade jag upp hos Ofelia, Mysigt mysigt, jag somnade ganska tidigt igår för har inte sovit på ett år typ, känns det som haha. vaknade typ 11 idag, Vi åt frukost och sånt, Sen vid 1 mötte jag Charlie, och vi gick runt lite, och aa typ lite grejer, jag frös typ ihjääl, ska bli skit skönt att dusha snart ! Men nu ska jag se klart på tv, ikväll händer ingenting nästan, nu ska jag nog dusha, VAAARMT !! så himla kallt, har ni sett att vi fixat våran design ? vad tkr ni ? visst är den fin, höhö. Vi ska fixa nu header också, så småning om, lägger in dagensoutfit senare ! pussar / E

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är charlie?

2009-02-23 @ 17:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0