vinterslask

Hej tötisar :) gud vad trött jag e ! jag har sovit heeela dagen idag, pinsamt värre. Men nu ska jag piggna upp lite, fast tidigare idag följde jag med mamma till baknen ju i Liljeholmen, jobbigt nog att gåå ner dit.. omg så mkt jag har gått på sportlovet, helt sjuukt, har så jävla mkt träningsverk för alltjag har gått, haha fett patetiskt igentligen :$ Nu är det glamour ! I love it, det är faktiskt sjukt bra, har alltid hatat det för typ jag vene sämsta skådespelarna , men nu e det faktiskt bra om man inte har ngt annat liv , hmm... haha :) ikväll ska det bara bli myys kväll Lollo har köpt godis för 80 kronor & chips så det blir naajs, :)
     
bild  1 & 2 , mig på väg till banken (?)
3. ge mig sommar nu !!
4. det e blött ute, kolla skornora :/
pussar Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0