GODNIGHT

Sötnosar, Jag sitter framför datorn, har precis sett tv, Glamour, Vem dömer Amy, Judy´s Domstol, Dr Phil, haha NO LIFE ?!! :o Jag & Ofelia såg ju ett öga rött igår, ingen av oss hade sett den , lite efter kanske ? (a) men den va faktiskt bra, men man va ju tvungen att ha text för döva , hahaha man fattade ju inte så mkt av hans ig svenska, men han va så gullig tkr jag, Ofelia har ju sett hnm flera ggr i verkligheten, han va tydligen skit sööt :) mkt sötare än i filmen, så that´s nice. Juste för ngn vecka sen så gick ju jag & Ofelia runt i Aspudden, och helt plötsligt gick Adam Tensta förbi oss, lite coolt faktiskt. Haha om en timme, vid 9 börjar en film på kanal 9, ruligt. haha nej kanske inte, jag har jääätte ont i mina ögon, jag svär fett ont (a) haha kanske för jag inte sovit på jäätte länge känns det, ojojoj vad jag ska sova ut imorgon alltså, det ska blii sjukt najs. mina små bebisar ligger och snarkar på en varsin sida av min axel så kan nästan inte röra mig, men dom är för gulliga! Jag älskar dom. Jag & Ofelia måste verkligen fixa en ny header alltså, det här e nästan pinsamt, den e så sjukt ful, och bilden e flera månader gammal, *skamm* haha , jaja, jag överlever nog, Oj vad seg jag e på att skriva gör så mkt annat emellan, när jag började va klockan 8, nu e den kvart över, herregud, haha :$ Ni får ha en trevlig natt, Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, faktiskt INGEN hemma som jag kan vara med .. :( tråkigt nog, Kanske skav ar med Ofelia imorgon kväll, om hon får eftersom hon ska bort på Onsdagen, tråkigt. kmr sakna henne mest:( Men nej nu får jag skriva klart, Sovgott alla & ha en riiiktig mysig Måndagkväll nu !


kärlek från Emmelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0