-

Hej alla söta! jag sitter och smaskar i mig en massa mjölkchoklad, haha .. jag har precis dushat & äter som sagt choklad & varm choklad också. När jag gick hem från Ofelia mötte jag mamma vid centrum vi köpte Billys Pizza och semlor, dom sista i butiken faktiskt! så nu har jag ätit årets första semla! jag tycker egentligen inte om semlor.. haha(a) men jag gjorde det när jag va liten & nu känner jag mig typ tvungne att äta haha (a) Men iaf jag måste sova i mammas säng för det går fort inte att ligga i mitt rum, :( för de e så jävla kallt i mitt rum, När jag kom hem så såg jag också på en lång film, min syster & hennes pojkvän hade fixat chips & läsk , så där låg vi hela familjen i sängen / soffan .. mysigt:) imorgon vill jag inte gå upp ur sängen någon gång, tror inte jag ska det heller .. hehe,  plus jag har s´kit ont i magen & feber och allting. så ingen vidare lust heller plus ofelia ska träffa helin, så aa pallar inte bara :)men nu typ ropar mamma på mig, att jag måste stänga av datorn och typ sova;s haha, men bloggar mer imorgon!
när vi ändå pratar om långt hår.. :(
     ja och en gång brunt & långt hår också,
puss / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0