5 januari 2009

  



Hejsan alla :) Har precis ätit middag, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske ska kolla på en film eller så, imorgon ska ja ju träffa Helin bvän!:D ÄNTLIGEN! Hon har varit borta i Turkiet heela jullovet, så äntligen ska vi träffas! Vad vi ska göra vet jag inte eftersom det typ är röd dag:s & alla affärer är stängda (?) Menmen vi hittar säkert på något!  Ja nu ska jag typ kolla på tv, tror jag (a)

Svar till någon anonym som fråga om någon av oss gick på nån kampsport: Jag går på kampsport, kungfu. det är som kickboxning fast det kommer från kina (typ) Men emmelie gå inte på något:)


Men älsklings emmelie bloggar säkert snart också :) Pussar till er! /o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0