!

Hejsan alla söta! Åååh jag fryser fan ihjäl, det är så jäävla kallt här hemma asså , och jag har gått ut med mina jävla hundar.. så fucking dryga, plus de e så sjukt kallt ute asså det går inte att gå ut, men lånade lollos fjällis & uggs , fast hade bara leggins så nu kliar & svider hela mina ben, så jävla ont asså.. haha (a) :( Idag har jag inte gjort någonting, jag sov till typ 1, fett trött fast la mig inte så sent.. kommer aldrig palla kliva upp vid typ 7 varje morgon nu, plus våårt schema suuuger:( asså åh, aja anyway idag ska jag typ städa mitt rum.. tjoho, plus att mamma ska typ " städa undan julen " haha (aa). mötte några när jag va ute, asså jag hatar dom så mycket, ville typ slå dom men pallade inte:) men nu måste jag dammsuga mitt rum! Jag saknar alla i skolan, men pallar inte börja, vill fan sluta skolan, men jag får iaf inte. haha men bloggar snart igen! ha det bääst ,
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0