!

Hej alla söta bloggläsare ! förlåt förlåt förlåt att jag inte uppdetaderat någonting, men jag blev precis sams med mamma. kan berätta snart varför vi e så osams, iallafall ofelia kan inte göra inlägg för hon ligger hemma & är jätte sjuk tyvärr:( tycker jätte synd om henne, hon har inte gått till skolan på hela veckan, jag *stolt* har faktiskt gått hela veckan & på nästan alla lektioner:) japp, idag har jag gått till skolan ett tag, chillat där , haft no & lite mer , haha ganska roliga lektioner idag, .. men iaf sen gick jag hem vid typ 3 eller något och såg på tv, One tre Hill blandannat, lööve it ! jag har tappat bort mitt rosa läppstift också, tråkigt:( & jag börjar få utväxt IGEN! ååh :( sen vill jag ta en till piercing har ju en i naveln men vill ha en i tungan eller någon stans i ansiktet, får , men har inga pengar! :(
bild på min piercing, bloggar snart !
puss / e

Kommentarer
Postat av: j

förlåt. Men det där ser inte bra ut !

2009-01-23 @ 00:55:24
Postat av: Anonym

jätte fin mage !

2009-01-23 @ 07:32:11
Postat av: Anonym

jätte fin mage emmelie, men tänk på att inte lägga ut mer bilder på dig själv det kan tolkas som lite lägga ut sig själv om du förstår ? bra att magen e fin tillskillnad från ansikte puss!

2009-01-23 @ 08:07:49
Postat av: Anonym

omg fin !

2009-01-23 @ 15:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0