(:

Hej sötnosar! Jag sitter hemma hos Ofelia, kom precis hit. jag slutade dagen med NO.. roligt ! Jag e jätte sur, för folk kommenterar taskigt på min blogg, det spelar ingen roll  hur jag ser ut, ändå är det fok som kommenterar, så jävla irriterande  , palla bry sig , lägg er inte i mitt liv ! jaja.. länge sen jag va hemma hos Ofelia, känns bra att vara tillbaka :) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu, kanske se en film eller liknande, eller Ofelia ska till doktorn & ta bort resterna av sin leveerfläck eller vafan man säger haha (a) förlåt för jag har varit lite off på sista tiden, men jag har haft full upp, men ska börja skriva mer på den hä bloggen också, men nu ska jag & ofelia göra någpt , puusss/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0