Första dagen!

Herregud, så sjukt trött jag e idag.. både jag & ofelia har inte skrivit på ngn dag, men har helt enkelt haft så mycket  annat att tänka på, Ja.. iaf, igår haha vart ska jag börja? (a) Ja jag ställde klockan på halv 10 för jag skulle träffa ofelia, men jag somnade om och vaknade typ halv 12, för ofelia smsade mig:) då klev jag upp, hehe.. sen så sminkade jag mig och så och sen mötte jag ofelia i asp centrum, så gick vi hem till henne och hon hade fixat lite typ smirnuff/vodka/whisky? sen hade hon blandat i typ allting dom hade i en flaska och jag hade fixat vin(: så då stack vi upp till ett berg och hinkade lite först, sen blev det för kallt, och vi kunde inte gå hem för våra föräldrar va hemma, så då gick vi till ett trapphus, och ja .. hinkade oss helt fulla, så sen gick vi ut & jag vet inte vad haha fan vad vi ramlade hela tiden & massa skit, och på willys de va fan underbart:) när du ramlade och jag på dig när vi skulle ta upp godiset som vi tappat & pengarna,pinsamt de va kö:$ sen stack vi ut, nu kände vi ingenting att de va kallt, sen spydde ofelia i trapphuset & jag också, men inte lika mycket, fan trodde du dog nästan, sen gick vi ju bak och herregud tappade din mobil, som vi sen letade efter typ ett år! och du bara grät & jag började gråta lite, sen frös jag söönder. och ja, lyckat.. nästa gång får vi inte dricka så mycket hjärtat! sen kom jag iallafall till slut hem på kvällen och jag & mamma gick ut och åt, undvikte öögonkontakt för jag inte va helt nykter:) haha , jaja.. idag vaknade jag skiiit tidigt typ 7, fyfan vad jobbigt att kliva upp från sängen när man vänt på dygnet helt! saknar ofelia, och jag e skit trött. åt precis en dunats eller hur det stavas (a) men nu ska jag göra min matteläxa.. Och nu när skolan börjat kan jag nog inte blogga så mycket, för så stressigt med all läxa, men kanske hinner på kvällarna, ha det bra ! puss  / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0