Godnatt!


gammal bild från i sommras


Nu sitter jag i mitt rum , har nyss tittat klart på filmen dumpad med min lillasyster. Den var bra, många skratt :) Idag har det inte hänt någoting, har vart hemma, pluggat, men endå rätt nice. Imorgon ska jag träffa Emmelie , tror jag.. Om jag får för mina störda föräldrar:s för jag kmr ha prov i fittspanska när skolan börjar & ja kan typ ingeting! :I men får tjata på dom, kanske kan gå ut på kvällen iaf.. Btw, va kallt det är ute! Var ute en snabbis när vi skulle hyra filmen & usch va kallt det är! Jag vill ju ha sommar nununu, åååh så jag längtar haha:) men aja den kommer nog snart får vi hoppas! Nej nu ska jag nog sova, iaf försöka. Ni får sova så gott, puss på er alla! / o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0