haha ..

Japp, okej så här är det, först ska jag berätta lite om min fight med min mamma, vi bråkar alltid, men aldrig att vi inte snackat på några dagar, det är ganska överdrivet med tanke på liksom varför jag ens blev sur fattar jag inte. Iaf först hade vi planerat en kryssning väldigt länge, som mamma nu bestämt att bara ta med min syster, hennes pojkvän & sin kompis på , inte mig.. så först blev jag skit för det & kalla mamma & min syster en hel del, och då började alla skrika på alla, och det blev liksom lite katastrof & sen så när jag kom hem från en kompis ( Lisa L ) så tog mamma upp igen en annan grej om en helg jag spytt hela natten & som hon trodde jag blivit alkohol förgiftad :s fast jag hade inte ens druckit .. sen så sa hon att hon hade bestämt tid hos soc igen ! så vi skulle reda ut allting & jag vägrade gå dit, för jag hade inte gjort något, och prata om min attityd & så ;s men jag bad henne bara dra åt helvete & min syster kallade jag hora, för hon e den drygaste människan på hela jorden, sen så pratade mamma med fucking soc ändå, men det blev ingenting, sen ringde dom upp, och kanske ska prata meed dom igen, men då tänker jag fuck heller prata med min mamma någonsin igen, så mycket vi bråkat på sista tiden, allt dom gör.. haha jag stör mig fan på allt, så jäävla irriterande ! :( sen fick jag inte ha någon mobi,l ( vilket jag sket i ) inte dator, som mamma tyvärr hade dragit ut internet sladden till min data , så dryg . så bråkade vi mer, och sen så till slut fick jag gå in lite,  när jag smörade lite, sen tog min lärare min mobil för jag smsade & för jag skolkade på no;n & sprang i från min lärare & sa att hon va dum i huvudet, fick min mamma damp på mig igen, och tog data sladden igen , och jag fick damp, så hämtade ut min mobil & nu vet jag inte. hon e inte hemma! :) jeaj, skönt & inte min fitt syster heller, men hom kommer väl snart -.- så nu vet ni, men jag ska blogga mycket mer nu & det hoppas jag ofelia också kommer göra  , när hon blir frisk. tycker ni att vi ska skapa en varsin blogg ? jag vet inte jag ..
men iallafall, ni får ha det bääst så länge, nu ska jag sticka och äta pizza med carlsson,
peace n love / E

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker ni ska skaffa varsin blogg ! :)

2009-01-22 @ 18:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0