haha säämsta


hihi ja.. nu ska jag skriva om min super super super roliga dunder bra nyråsafton, jag och mina hundar:) asså fyfan säämst någonsin... våra kusiner e ju här. och ja, vad ska man säga dom vill ju inte göra ett piss, fett tråkiga.. min syster & felix gick ju till en fest hos en tjej som heter olivia, och min äldsta kusin erik följde med. så då vare ju bara jag & mamma och alla vuxna kvar, plus min 14 åriga punk kusin.. & vi har absolut ingenting gemensamt, pinsamt jag e helt blond & sminkar mig & såhon har kolsvart hår och kajal.. hah, jaja.vem bryr  sig vi åt iaf middag, och efterrätt. sen så vid tolv slaget fick jag sitta inne och hålla i hundarna så dom inte skulle få flipp, jätte kul.. plus min mobil fuckade sig så kunde inte smsa eller ringa, tråkigt tråkigt. Så typ väärldens sämsta nyårsafton någonsin, förra va sjukt mkt bättre iaf. asså åh fett boooring jag har. Har sjuk huvudvärk också, plus har mensverk. och allt,  mår fan skit. Idag sov jag till kl 12 -13 ngn gång, inte sovit ett skit hela natten, inatt blir de väl lika dant. vi sove rju jag mamma och syster i samma säng just nu , fan vad jag vill ha min säng, inte så mysigt att ligga sådär tätt , plus två stora hundar som snarkar som fan vid ens öra.. ååhh.. fan vad allt suger just nu:) jaja, nu ska inte jag sitta och prata om mina problem och skit, haha (a) jag träffade ofelia en stund nysss, för kallt för vara ute så vi gick hem snabbt igen. imors ska vi träffas och skriva löften och sånt. Jaja, sovgott .. e trött, och vill sova.. sköönt! Fett deprimerad, iaf hejdå
/  e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0