hej

Hej allihopa ! :) Hur mår ni ? Själv mår jag bara bra , förutom att en lärare i skolan är helt cp i huvudet btw! Imorgon blir det i taket lyser stjärnorna med Helin & på lördag ska jag hjälpa till på ett hövdinga disco med några fler! Kul! Så om du går i mellan stadiet kom till aspudden kl 7 till hövdinga gården på fest (a) kostar 25kr haha :) Men iaf. Förlåt för ja inte bloggat på ett tag men har varit tvungen att plugga & skit för mina föräldrar -.- Ni får ha det så bra, puuuuusss! / o


jag har fått mitt barnbidrag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag hoppas det blir bra när du och Felica anårdnar dansgrejjorna... jag ska själv vara där vett du Ofelia. Säger vem jag är imorrn !

2009-01-30 @ 19:18:15
Postat av: desirée

bra blogg raringar:)

2009-02-01 @ 21:39:39
URL: http://desireenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0