Hemma hos Ofelia

Hej alla blogg läsare! Nu sitter jag hemma hos Ofelia och hennes gäster har precis gått, och tuggar tuggummi. haha :) Klockan är tjugo i 7, Idag har jag inte gjort någonting nästan, Jag gick ut för första gången idag när jag skulle gå hit ungefär vid 3-4 någon gång, det är så kallt ute just nu! Haha till och med när jag andades så typ fastnade mina näsborrar i varandra & min nya piercing gjord jätte ont. Jag pratade nyss medmin mamma i telefon , hon skulle fixa käk och köpa lite godis till mig ikväll, för jag har absolut inga planer för ikväll.. vilket är väldigt tråkigt, men ska iaf vara med ofelia lite till tills jag måste gå hem och äta. Men nu kan jag inte blogga mer, bloggar mer ikväll! Ha det bra så länge, massa pussar & kramar / e

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet att jag e nörd men går ni på nån kampsport?!

2009-01-05 @ 20:05:27
Postat av: Anonym

Vet att jag e nörd men går ni på nån kampsport?!

2009-01-05 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0