herregud !

jag satt precis fast klistad framför tv 3an.. om en tjej som är så överviktig, som vill bli världens festaste kvinna, hennes mål är liksom det. hon väger redan över 200 kg, det är helt sjukt att hennes mål är att bli fetare & fetare, och det sjukaste är nog ändå att båda hennes pojkvän & hennes 2 barn på 12 & 1 & ett halvt år, är normalbyggda och stöttar henne upp till 1000 och vill att hon ska bli fetare. dom hjälper henne att gå upp i vikt, vilket är ännu sjukare! det är ju verkligen inte sunt  & jag tycker inte att det är snyggt på något sett att väga över 200 kg & vilja väga 400 :s det är ganska konstigt faktiskt, men det är ju bara min åsikt. eftersom många killar dras efter överviktiga tjejer och någonting att klämma i och sånt, och faktiskt blir tända på feta kvinnor, och att hon faktiskt känar pengar på att lägga ut bilder på internet hur hon blir tjockare & tjockare, helt otroligt.. jag tycker man ska vara nöjd med säg sj , inte ha som mål att bli tjock eller smal för den delen. Men det är ju hennes val, men det är ju synd att hon kommer dö i förtid både för henne själv och dom i hennes omringning..
Jaja, jag fattar faktitks inte. men dom har väl anledningar & själ att dom vill se ut som dom gör, lika som jag vill se ut på ett sätt & alla andra människor. Jag har inte gjort så mycket idag faktiskt, nu sitter jag och försöker trösta min bästavän, som är sjukt ledsen för hennes fd pojkvän som hon vart tsm med i 3 månader va? som dumpade henne och hon blev förstörd, som sen kom tillbaka & sårade henne igen, jag finns för dig älskling !
jag tänkte lägga ut bilder på det smink som jag använder varje dag, vanlig make up .
börjar med en foundation som täcker, jag använder loreals infallbie foundation, tror den kostar 149 eller liknande , den är sjukt bra & man får inte fula sträck av den heller !

sen ett brunpuder från hm för 49, som jag kör på kinderna & lite i pannen, och gör så det inte blir  " fjortis " rand

efter det använder jag mascara , telescopic som finns att köpa på h&m & åhlens, vet inte exakt hurmycket den kostar någonting med 100 iallafall, den e grymt bra & det blir inte massa klumpar , men endå mycket mascara som jag vill ha det !

sist använder jag först concealer på ojämnheter & sånt, och ett vääldigt tunt lager på läpparna som jag sedan jämnar ut med ett rosa läppstift från åhlens, hittade ingen bild på exakta läppstiftet, men ungefär så här ser dem ut .

japp concealer & läppstift,

slutligen världens bästa blonderings färg som jag använder varje gång jag färgar min utväxt eller mitt hår,
finns att köpa på både åhlens & hm tror jag. för ungefär 150 ! lite dyrare men räcker till hela håret.

tryck på alla bilder om ni vill se större, nu ska jag gå & se på tv, sen plugga & sen sova.
men ni får ha det bäst, & gonatt ! love E

Kommentarer
Postat av: Anonym

langa msn dirr ? fett soeta

2009-01-23 @ 01:06:08
Postat av: Anonym

finaste bloggen jag set . :$

2009-01-23 @ 15:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0