ja du

Hejsan sötnosar ! nu sitter jag här igen, hemma. framför datorn, på en stol i köket, noo life liksom(: aja iaf, snart ska jag krypa ner i ett lakan & under täcket och ligag & mysa med mamma & hundarna som älskar att ligga precis vif huvudet och snarka & ge värme! det är sjukt mysigt, ofelia berättade ju typ vad vi hade gjort idag, jag vaknade skit tidigt , gick till skolan, gick till ofelia, såg film, gick hem, åt, sitter här.. aja skit roligt inlägg verkligen, e jätte trött! men okej, bloggar lite roligare imorgon! ha det bra så länge , puuuuuss

Lite bilder från Tunisien 
     
bilder, jag & mamma fd pojkvän, jag, jag(fast bara i sommar, inte tunisien), & samma sak!
aja ha de bääääst söötnosar / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0