myskväll

min piercing & Ofelias piercing
dåliga bilder, dom e faktiskt sjukt mycket finare i verkligheten, haha (: men de gör fett ont nu faktiskt, eller ja de gjorde ondare igår men skitsamma. Igår kväll satt jag och Ofelia uppe ett tag & såg fucking åmål.. :) den va sjuukt jävla bra, skoja haha man den e bra. & vi hade laddat upp med chips & choklad. Hela dagen idag framtill klockan halv 6 har vi sett filmer, typ fjorton suger, White Chicks & några till, :) Till middag åt jag fläskfilé , typ vid 5. vid halv 6 gick Ofelia hem  från mig. Ikväll går det typ 5 långfilmer på tvn, Först vid 8-10 går Mean Girls på 4+ . & vid 9 går Galen i kärlekpå 1an, på 3an  går Du,Jag & Dupree typ vid 9, på 4an vid 9 går Mothman & vid 9 på 5an går Daredevil. Så lite ångest vilken film man ska se, haha(a) Men nu ska jag gå in och lägga mig i mammas rum, går ju nästan inte att vara i mitt rum för det är så kallt! golvet e typ minusgrader. Mamma har tänt upp med massa ljus, det blir en lugn kväll ikväll tillsammans med mamma, lollo & felix . Juste det är 13 minus grader ute, rekord för i vinter va? Pratade med våra kusiner i telefon dom har 30 minus grader hos sig, tur att jag inte bor där, skulle inte klara av det eller landet.. hihi jaja. Ha de bra så länge, imorgon eller ikväll kommer videoinlägg & bilder från igår kväll. Pusshej / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0