Piercing

Hej allihopa! Inatt sov jag hos Ofelia, vi satt uppe väldigt länge, för att först såg vi en film som heter "I know how killed me" den va gryymt läskig fan, haha .. handlade typ om två tvillingar , och varje gång den ena gjorde illa sig gjorde den andra också, Och ja.. skit mycket. Jaja, sen så va vi jätte rädda. & va ju så klart tvungna att kolla i Ofelias familjs svarsbok eller vad den heter, ifall vi skulle dö inatt & sånt där.. Haha och så klart skulle vi dö, Ofelia hade ingen chans att överleva jag hade om jag typ kämpade, sen frågade vi typ efter ett tecken så klart får vi ett sms då där det står " godnatt<3" och vi typ dör:) haha men vi lever nu iaf ;d Vi sov till typ 12 idag, sen satt vi framför datorn i några timmar & jag lånade deras dusch 'pinsamt' ;o Sen åkte vi till Skanstull & mötte Jennie och sa hej till henne, Och därefter gick vi på ett piercing ställe där och båda tog en piercing i örat där upp ni vet:) & Det gjorde inte ont, och han va fett duktig såå.. Okej iaf nu ska vi snart dra hem till min farmor, jag & ofelia ska sova där i natt. Haha låter lite cp, men det e faktistk kul:) haha (a) ring oss ikväll! jag e inte säker på om hon har internet, jag tror de. Annars bloggar jag / vi mer imorgon. Ha det bra så länge.
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0