sjuk

Jag e hemma idag, e lite krasslig tyvärr, bara jag inte e sjuk på lördag. haha för då förstörs mitt liv:( ofelia ska sova här, jag tror vi ska kröka, men jag vet inte(: kanske inte blir så, fast aa (a) vi ska ta massa bilder då & vi ska nog göra ett videoinlägg, men iallafall, jag e irriterad nu för jag bråkar med en tjej, som e så jävla fiittaaa. aaah blir alltid så jävla trött p henne, för hon e så patetisk, men iallafall. idag ska jag bara sitta framför tevin, måste ju gå ut med hundarna i mellan åt, men annars ska jag bara chilla :) nu tycker jag ofelia ska uppdatera lite mera, vad tycker ni ? jaja , hoppas jag blir frisk, annars skiter jag i om jag  e sjuk(: hoppas ni får en bra, torsdag är det va :$ eller ?
 
två bilder på mig från idag, osminkad.. hehe  , ser ni ?det är soligt idag,:) tryck gärna upp bilderna för större !  
aa här kommer en ganska gammal bild på ofelia & jag,

japp, puuuuuuuuussss /e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0